Let op vanaf 16:00 zal er gepland onderhoud plaatsvinden en is de website tijdelijk niet bereikbaar.

faq

Bestellen

Ik heb een verkeerd product besteld. kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als een product nog niet uit ons magazijn is gehaald kan een bestelling direct worden geannuleerd.

Als de bestelling al onderweg is kan je na ontvangst de retour procedure starten en de bestelde producten terugsturen

Tot hoe laat kan ik bestellen zodat het de volgende dag bezorgd kan worden?

Als u bij ons voor 20:00 besteld, bezorgen wij uw bestelling, mits op voorraad, de volgende dag al.

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?

U kunt bij 't Gooi Gereedschappen op verschillende manieren betalen:
- PIN
- Contant
- Op rekening

Retourneren, reparatie & garantie

Ik heb een verkeerd product besteld. kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als een product nog niet uit ons magazijn is gehaald kan een bestelling direct worden geannuleerd.

Als de bestelling al onderweg is kan je na ontvangst de retour procedure starten en de bestelde producten terugsturen

Ik heb een klacht.

Heeft u een klacht? Dat is vervelend. Wij willen u zo goed en snel mogelijk helpen. Neem in geval van klachten direct contact met ons op.
Wij streven ernaar om klachten met persoonlijke aandascht en zo soepel mogelijk op te lossen.

u kunt cointactopnemen via de volgende mogelijkheden:

Bezorging

Is bezorging altijd gratis?

In de meeste gevallen is de bezorging gratis, bij bezorgen immers zelf.
In enkle gevallen, zoals bij bestelling van één enkele boormachine t.w.v 200 met een bezorging in een uithoek van Nederland zullen wij bezorgkosten rekenen maar zullen u dit zeker vooraf met u bespreken.

Wat als mijn bestelling is vertraagd?

Het komt vrijwel niet voor maar soms zijn er onverziene omstandigheden waardoor er vertraging ontstaat, in dit geval nemen wij persoonlijk contact met je op.

Tot hoe laat kan ik bestellen zodat het de volgende dag bezorgd kan worden?

Als u bij ons voor 20:00 besteld, bezorgen wij uw bestelling, mits op voorraad, de volgende dag al.

Contact & informatie

Ik heb een klacht.

Heeft u een klacht? Dat is vervelend. Wij willen u zo goed en snel mogelijk helpen. Neem in geval van klachten direct contact met ons op.
Wij streven ernaar om klachten met persoonlijke aandascht en zo soepel mogelijk op te lossen.

u kunt cointactopnemen via de volgende mogelijkheden:

Coronomaatregelen

Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

Wij voeren de bezorging zelf uit en nemen de geldende coronamaatregelen van dat moment in acht.